Prøv Overblik gratis i 14 dage og få det fulde overblik

Andre kunder siger..



Statens Museum for Kunst (SMK)
"Med Overblik får man netop, som navnet lover, et uvurderligt overblik over, hvordan ens brand bliver omtalt online.

Vi har brugt Overblik flere gange til at fange potentielle krisesituationer og til at få kontakt med bloggere, der kunne være interesserede i at omtale os, hvilket ofte har givet resultater og dermed større synlighed til fx vores aktuelle særudstillinger. "
Sarah Grøn, Digital redaktør, SMK (Statens Museum for Kunst)




DJØF
"Forleden så jeg i min daglige mail fra overskrift.dk, at et nyt medlem hang Djøf ud på Facebook. Én telefonopringning og så var der styr på den misforståelse – og medlemmet fik lidt hjælp til sit cv samtidig med.

Uden monitoreringen havde vi nok bare haft et medlem mindre nu. "
Pia Vive, Chefkonsulent, DJØF




Region H
”Det er altid godt at følge med i, hvad der bliver sagt om os – også selvom det ikke er konkrete sager. Det giver et godt billede af befolkningens opfattelse af os,”

"I Regionen bruger man Overblik til at overvåge to typer af emneord. Det er typisk hospitaler og psykiatrien, og så kampagner som vi har kørt, f.eks. Sundhedsdage og Akuttelefonen.”
Thilde Vesterby, Community Manager, Region Hovedstaden




Mannov
"Overskrifts morgen-mail fungerer godt, og det er rart at kunne overvåge branchen og få inspiration."

"Og vi kan hurtigt finde hvis der er skrevet noget kritisk."
Katja Nathalie Jensen, Webredaktør, DCU - Dansk Camping Union



Prøv Overblik gratis i 14 dage og få det fulde overblik