”Alle de gode historier havde jeg aldrig fundet frem til uden Overskrift”



Portrætfoto af Jeanette Hedegaard fra Ældre Sagen
Jeanette Hedegaard
Kommunikations­konsulent

Ældresagens logo

Ældre Sagen testede Overskrift i 2015 og kunne hurtigt se den værdi, værktøjet kunne tilføre det daglige arbejde. Jeanette Hedegaard anvender Overskrift til at skabe overblik, opsøge de samtaler, der understøtter foreningens dagsordener, samt sende relevant indhold rundt i organisationen.

Ældre Sagen er en forening, der arbejder for at forbedre forholdene for ældre i Danmark. Foreningen er aktiv på en række sociale medier, og en daglig del af arbejdet med kanalerne går ud på at monitorere de sociale medier for samtaler, der berører organisationens mærkesager.


Overskrift er vores primære værktøj til sociale medier

Det er kommunikationskonsulent Jeanette Hedegaard, der til dagligt har ansvaret for størstedelen af foreningens sociale medie-profiler. Her er Overskrift et uundværligt værktøj.

Hun bruger værktøjet til at opsøge de gode historier om organisationen og mærkesagerne. Jeanette orienterer sig dagligt gennem morgenmailen for at finde indlæg fra medlemmer og personer, der understøtter foreningens dagsordener. De historier deler hun videre på Ældre Sagens kanaler. Jeanette Hedegaard fortæller, at hun aldrig selv havde fundet frem til alt det relevante indhold:

"Alle de gode historier havde jeg aldrig fundet frem til uden Overskrift. Det ville simpelthen være for komplekst at sidde med selv."


Nem måde at sende relevant indhold ud i afdelingerne

Men de gode historier er ikke kun interessante for Jeanette, og derfor skal meget af indholdet også ud i andre afdelinger. Gennem brugeradministrationen kan Jeanette selv tilføje de kollegaer, der skal have indholdet, hvilket effektiviserer arbejdsprocessen:.

"Det er meget nemmere for mig, fordi jeg ikke selv skal sidde og sende relevant indhold ud i organisationen", fortæller Jeanette Hedegaard.


Overskrifts online platform giver mig overblikket

Jeanette anvender desuden den online platform til at skabe et overblik over en længere periode. Her kan hun selv vælge det relevante tidsinterval, når hun skal bruge data til kommunikationsmåling.


Prøv Overskrift gratis i 14 dage

Kunne du være interesseret i mediemonitorering? Tag en uforpligtende snak med en af vores eksperter og find ud af, hvordan Overskrift kan gavne jer. Du kan også teste Overskrifts mediemonitorering gratis i 14 dage for at se hvilken værdi, værktøjet kan give netop din virksomhed.

Prøv gratis i 14 dage






Prøv Overskrift gratis i 14 dage og få det fulde overblik