t #sldk sidste 24 timer

t #sldk seneste måned

t Mest aktive brugere

t Seneste tweets

  • 10:31

    campodk (@campodk)

    To store FCM-salg er undervejs - her er status 👇🤑 #sldk #fcm #midtjylland #sortepenge https://t.co/JXLhXhahvn

  • 09:53

    Copenhagen Sundays (@CphSundays)

    #fcklive #sldk #U19ligaen OFFICIELT: FCK SIGER FARVEL TIL U19-TOPSCORER David Boison Frimpong fortsætter karrierren i Sønderjyske, som giver ham en 5-årig aftale. Det fortalte superligaklubben mandag. Tipsbladet kunne forleden afsløre at U19-spilleren David Boison Frimpongs – der har været udlejet fra Medeama Sporting Club i Ghana, efter endt lejeophold hos F.C. København, rejser videre til Sønderjylland. Den 19-årige spiller ville gerne fortsætte i København, men Løverne kunne ikke finde plads til ham i førsteholdstruppen. Til gengæld ønskede FCK at sende David Boison Frimpong til Rosengård – løvernes klub i den tredjebedste svenske række – og det var hverken spilleren eller hans agent interesserede i. Og det blev aldrig til realitetsforhandlinger. Derfor tager Boison altså nu turen til Sønderjyske, der i den netop afsluttede sæson sluttede på superligaens sjetteplads. Kilder fortæller Copenhagen Sundays, at Sønderjyske blot betaler i underkanten af 1,5 millioner kroner for den målfarlige ghanesiske angriber. F.C. København havde en frikøbsklausul på Boison, som vi ikke kende størrelsen på. Efter at have set, hvad SjF betaler tør vi dog godt konkluderer at den ikke ville have væltet Jacob Lauesens – eller hvem der end er sportsdirektør i disse dages – budget. David Boison Frimpong scorede 13 mål i 25 kampe for de unge løver, og han var en vigtig del at U19s Youth League-kampe og U19-ligaen og ungdomspokalen, hvor U19 drengene tog The Double. Held og lykke, David! Foto: Copenhagen Sundays.

  • 09:36

    campodk (@campodk)

    Var det begyndelsen på enden? 🤷‍♂️ #sldk #fcklive https://t.co/8GnxyvfNLc

  • 08:36

    campodk (@campodk)

    EfB prøver Superliga-keeper af 👀 #sldk #efb https://t.co/pEsIYjQN03

  • 08:26

    Palle Poulsen (@PallePoulsen)

    Kommercielt har reklamepauserne midt i halvlegene været en succes for FOX. Og det vil andre kræve indført fremadrettet. Bare vent. I USA så 18 millioner landets første kamp med amerikanske kommentatorer og 9,5 med spanske. Crazy. #dkpol #sldk https://t.co/i1X23Gj3gQ