t #sldk sidste 24 timer

t #sldk seneste måned

t Mest aktive brugere

t Seneste tweets

  • 21:35

    campodk (@campodk)

    Hvilken Superliga-klub burde hente ham? 👇👀 #sldk #fcklive https://t.co/WOyqnjk6Hs

  • 21:27

    tipsbladet.dk (@tipsbladet)

    'Det SKAL give stjernespillere til FCK' #sldk https://t.co/wlMy7vbrqo

  • 20:27

    campodk (@campodk)

    Skal Brøndby slå til her? 👀 #sldk #brøndby #bif #transfersdk https://t.co/KKfhKRIRls

  • 19:43

    campodk (@campodk)

    Det er ikke nok til Viborg 👀💰 #sldk https://t.co/YdCN2RU6JA

  • 17:58

    Copenhagen Sundays (@CphSundays)

    #fcklive #sldk #allsvenskan OFFICIELT: FCK SÆLGER THEO SANDER SOLGT TIL IF ELFSBORG Hvad flere medier har skrevet de seneste da er nu blevet officielt. F.C. København fortæller at den 21-årige målmand Theo Sander fortsætter karrieren i Allsvenskan hos IF Elfsborg. Sander har senest været udlejet til OB og FCKs Tekniske direktør Nils Koppen siger om aftalen med svenskerne: ”Der har været et ønske fra alle parter om at finde en permanent løsning til Theo efter et par sæsoner, som har stået på udlejning. Derfor er det glædeligt, at vi har kunne lave en god aftale til gavn for både Theo og F.C. København.” ”Theo skal have en stor tak for hans tid i F.C. København, hvor han har arbejdet upåklageligt og været enormt professionel. Vi ønsker ham alt det bedste i fremtiden,” siger Nils Koppen videre til fck .dk. Hovedpersonen selv takker for sin tid i FCK, som han i sommeren 2023 kom til fra AaB. ”Jeg vil gerne sige tak for nogle gode år, som har gjort mig langt mere moden og som har bidraget til min udvikling,” siger Theo Sander. “Der har altid været et højt trænings-niveau, og målmandstræningen under Kim Christensen har været en stor inspiration for mig. Jeg tager hvert et øjeblik med mig som en del af min udvikling til fremtiden. Og jeg er stolt over at have stået i målet for F.C. København,” siger den unge keeper. Theo Sander nåede at få seks kampe for Løverne. Foto: Copenhagen Sundays.