t #dkpol sidste 24 timer

t #dkpol seneste måned

t Mest aktive brugere

t Seneste tweets

  • 11:29

    Palle Poulsen (@PallePoulsen)

    Hvorfor skal Danmark finansiere disse typer? Man forstår godt, at arbejderklassen forlader Socialdemokratiet, når de ser, hvad pengene bruges på. #dkpol https://t.co/xaA6I9GICf

  • 11:27

    KtMasters (@KTM11123)

    RT @N_Granell (Nickolei Granell): Kan det blive mere komisk ? Ironien er krystalklar: Mette Frederiksen har været statsminister i syv år, men får det til at lyde, som om det er @MrMesserschmidt der har haft ansvaret hele tiden og er den, der har løjet og svigtet danskerne. Klassisk politisk jiu-jitsu: Når oppositionen peger på regeringens egne løftebrud, vender hun det om og kalder ham løgneren, som om han havde bokset i ringen, mens hun bare stod på sidelinjen. Mette Frederiksen har siddet som statsminister i snart syv år, men i onsdagens udvidede spørgetime får hun det pludselig til at lyde, som om det er Morten Messerschmidt, der har haft ansvaret for udlændingepolitikken hele vejen igennem, og at han er den store løgner, der har svigtet danskerne igen og igen. Når Messerschmidt hamrer på alle de konkrete løfter fra Socialdemokraternes eget program (loft over ikke-vestlig indvandring, max 30 % muslimer i skoleklasser, stop for religiøse hensyn osv.), som ikke er blevet leveret, så vender Mette det om og siger: “Den eneste, der lyver her, er hr. Morten Messerschmidt. Og sådan har det i øvrigt været længe.” Som om han har været den, der sad med magten og ikke holdt sine (eller andres) løfter de sidste syv år. Det er jo næsten som at beskylde en tilskuer for at have tabt kampen, mens man selv har bokset i ringen hele tiden. Samtidig fremhæver hun, at politikken under hende har været strammere end dengang DF støttede borgerlige regeringer, og at der er historisk få asylansøgere osv. Så mangler vi bare at hun næste gang siger noget i retning af “Morten har haft syv år til at rette op på det, han selv var med til at ødelægge”. Så er vi helt ude i det absurde. 😅 #dkpol #dkmedier

  • 11:25

    Ronnie Hofs (@RhHofs)

    RT @PeterRa58783464 (Peter Rasmussen): Stærk tale af @MalteLarsen_ i Europarådet: "I kan råbe alt det, I vil, men de døde drenge kan ikke høre jer." #dkpol https://t.co/VpcXRVBWN5

  • 11:25

    KtMasters (@KTM11123)

    RT @PeterRa58783464 (Peter Rasmussen): Meget kan man sige om Ashura-optoget, men der er altså noget imponerenede over, at 18.000 shia-muslimer tog fri fra arbejde for at deltage i optoget. #dkpol https://t.co/HVtiyWSofD

  • 11:24

    Ronnie Hofs (@RhHofs)

    RT @PeterRa58783464 (Peter Rasmussen): Hver eneste af disse sortklædte muslimer koster de offentlige kasser i gennemsnit seks millioner kroner fra vugge til grav. Og så kan man jo begynde at tælle sammen. #dkpol https://t.co/5j7EoMpRG1