X hashtag analyse
138 tweets det sidste døgn fra 67 personer
Relaterede tags: #dkpol #DkMedier #DkPol #gaza
#dkmedier sidste 24 timer
#dkmedier seneste måned
Mest aktive brugere
-
1
CuiqueRuneOrder (@CuiqueRuneOrder)
21 tweets
-
2
Peter Haagen Sørensen 🍉 (@JensHaagen)
9 tweets
-
3
Cyrus Razavi (@cyrus_razavi)
6 tweets
-
4
Rasmus Buchtrup Sand (@RasmusOfDenmark)
6 tweets
-
5
Julle (@Jullemand007)
5 tweets
Seneste tweets
-
Birgitte Milling (@Birgitte1234)
UK TURNING POINT 🏴 EU TURNING POINT US TURNING POINT NATO TURNING POINT 🇩🇰 Det Nye Folkeparti 🇩🇰 #dkpol #dkmedier @berlingske @politiken @jyllandsposten @kontrastdk @Keir_Starmer https://t.co/MklxSAcBdM
-
Sup Aya Laya (@SupAyaLaya)
Det interview blev vist aldrig vist eller formidlet i #dkmedier eller af sundhedsmyndighederne #sundpol QT @ValerieAnne1970 (Valerie Anne Smith) Dr. Luc Montagnier, Nobel Laureate, final interview before being FOUND DEAD 6 days later. "I am here to expose Fauci's gain-of-function – COVID was the job of a professional...it's NOT natural. Sequences like HIV have been added...in order to make a vaccine." https://t.co/0s7N9BrfNv
-
Marie Kieler 💚🤍💜 (@MarieKieler)
Nådada..et nyt parti vil i Folketinget. Mon de kan afløse de nye borgerlige i klovnebussen? #dkpol #dkmedier QT @Birgitte1234 (Birgitte Milling) En af WEF helt store hjerneblødninger, er fratagelse af ejendomsretten. Peter Hummelgaard har arbejdet på sagen siden 2020 og i sidste uge lykkedes det. Ingen kan klage over ejendomsvurderinger. STATEN kan nu vurdere din bolig så højt, at du ikke kan betale afdragene. Derefter går vi konkurs, hvorefter STATEN overtager boligmarkedet. De sidste 5-10 år. er boligerne steget op til 300 procent. Indvandrer immigranter Polakker og Ukrainere køber de boliger danskerne skulle bo i. Priserne i Kbh. er nu så høje at gennemsnittet er uden for boligmarkedet. På sigt, vil det kun være de rigeste der kan købe, leje og bosætte sig i Kbh. Det er ikke “tilfældet” Presset på boligmarkedet er skabt, fordi EU bevidst har åbnet døren til Mellemøsten. Den frie bevægelighed gør at Sydeuropa overtager danskernes boliger, job og ydelser. Master-planen bagved WEF WHO FN og EU er at du som borger i DK, skal fratages de rettigheder der spænder ben for One World order. Et totalitært regime. Med ejendomsretten har du rettigheder, medbestemmelse og penge. Fjernes ejendomsretten bliver du afhængig af STATEN giver dig en bolig. Du har ingen medbestemmelse indflydelse eller penge, da STATEN, almen nyttige boliger er prissat så højt 2:3 af en gennemsnitlig løn forsvinder. Det er ikke frihed. Det er fastholdelse af borgerne i et totalitært system. Slaveri. Lars Løkke Rasmussen Troels Lund Poulsen har meldt DK ind i WEF vel vidende, hvilken agenda værdisæt og ideologi WEF er skabt efter 2 V.K. De arbejder målrettet efter, at fjerne demokratiet ytringsfriheden din retssikkerhed ( Lars Findsen ) og ejendomsretten, retten til at klage over STATEN forsvinder i løbet af få år, så STATEN, EU, WEF, WHO, FN kan gennemføre et totalitært system. Derfor skal du handle nu og gøre 🇩🇰 Det Nye Folkeparti 🇩🇰 gældende på Christiansborg. Vi afgiver ikke magten til WEF Vi afgiver ikke magten til WHO Vi afgiver ikke magten til FN / UN Vi afgiver ikke magten til EU Vi beholder magten i Danmark og lader danskerne bestemme i Danmark 🇩🇰 🇩🇰 Det Nye Folkeparti 🇩🇰 #dkpol #dkmedier @berlingske @jyllandsposten @politiken @KonservativeDK @KU_DK @radikalungdom @EuropaeiskUngDK @kontrastdk
-
Marie Kieler 💚🤍💜 (@MarieKieler)
A clear example that kids are poorly protected on SoMe, especially kids with autism. They were hijacked by the trans ideology and now this.. identifying as otherkin from an other world. @Spolitik @BornsVilkar #dkpol #dkmedier @venstredk @moderaterne_dk @AneHalsboe @NWammen QT @RoisinMichaux (Róisín Michaux) Just saw this on a forum for trans parents. I shortened it a bit, but otherwise no edits: I'm hoping to hear from parents of autistic Transgender teenagers who may have experienced something similar. My teen has recently become involved in online communities and now identifies as otherkin. He genuinely believes that he existed somewhere else before this life and describes feeling as though he is in the wrong body, separated from who he really is and from the world he came from. What worries me is not so much the label itself, but how strongly he seems to believe it. He has become increasingly withdrawn, doesn't want to go outside much anymore, has lost interest in activities he used to enjoy (such as horse riding), and most of his social contact is now with online friends who share these beliefs. I'm trying very hard not to judge him or dismiss what he's telling me. I want to keep communication open and make sure he feels safe talking to me. At the same time, as a parent, I can't help feeling concerned and unsure where the line is between identity exploration, influence from online communities, autism-related experiences, depression, and something that may need professional support. Has anyone else's autistic teen gone through something similar? Did they identify as otherkin, believe they came from another world, strongly identify with a non-human identity, or become heavily influenced by online communities?
-
Margrethe (@MargretheIII)
RT @Birgitte1234 (Birgitte Milling): En af WEF helt store hjerneblødninger, er fratagelse af ejendomsretten. Peter Hummelgaard har arbejdet på sagen siden 2020 og i sidste uge lykkedes det. Ingen kan klage over ejendomsvurderinger. STATEN kan nu vurdere din bolig så højt, at du ikke kan betale afdragene. Derefter går vi konkurs, hvorefter STATEN overtager boligmarkedet. De sidste 5-10 år. er boligerne steget op til 300 procent. Indvandrer immigranter Polakker og Ukrainere køber de boliger danskerne skulle bo i. Priserne i Kbh. er nu så høje at gennemsnittet er uden for boligmarkedet. På sigt, vil det kun være de rigeste der kan købe, leje og bosætte sig i Kbh. Det er ikke “tilfældet” Presset på boligmarkedet er skabt, fordi EU bevidst har åbnet døren til Mellemøsten. Den frie bevægelighed gør at Sydeuropa overtager danskernes boliger, job og ydelser. Master-planen bagved WEF WHO FN og EU er at du som borger i DK, skal fratages de rettigheder der spænder ben for One World order. Et totalitært regime. Med ejendomsretten har du rettigheder, medbestemmelse og penge. Fjernes ejendomsretten bliver du afhængig af STATEN giver dig en bolig. Du har ingen medbestemmelse indflydelse eller penge, da STATEN, almen nyttige boliger er prissat så højt 2:3 af en gennemsnitlig løn forsvinder. Det er ikke frihed. Det er fastholdelse af borgerne i et totalitært system. Slaveri. Lars Løkke Rasmussen Troels Lund Poulsen har meldt DK ind i WEF vel vidende, hvilken agenda værdisæt og ideologi WEF er skabt efter 2 V.K. De arbejder målrettet efter, at fjerne demokratiet ytringsfriheden din retssikkerhed ( Lars Findsen ) og ejendomsretten, retten til at klage over STATEN forsvinder i løbet af få år, så STATEN, EU, WEF, WHO, FN kan gennemføre et totalitært system. Derfor skal du handle nu og gøre 🇩🇰 Det Nye Folkeparti 🇩🇰 gældende på Christiansborg. Vi afgiver ikke magten til WEF Vi afgiver ikke magten til WHO Vi afgiver ikke magten til FN / UN Vi afgiver ikke magten til EU Vi beholder magten i Danmark og lader danskerne bestemme i Danmark 🇩🇰 🇩🇰 Det Nye Folkeparti 🇩🇰 #dkpol #dkmedier @berlingske @jyllandsposten @politiken @KonservativeDK @KU_DK @radikalungdom @EuropaeiskUngDK @kontrastdk