t #dkmedier sidste 24 timer

t #dkmedier seneste måned

t Mest aktive brugere

t Seneste tweets

  • 08:46

    1620DeusVult (@1620DeusVult)

    @berlingske Skifter Berlingske snart navn til Det Fri Aktuelt efter socialdemokratiets tidligere partiavis - blot for at afspejle den redaktionelle linje. Allan er et scoop for DF, hvis de blot forstår at aktiverer ham rigtigt. #dkpol #dkmedier

  • 08:36

    1620DeusVult (@1620DeusVult)

    @tv2danmark viderebringer ukritisk og skamløst en smædekampagne fra Englands yderste venstrefløj med bl.a. "Hope not Hate" som kilde. Det svarer til at DR brugte en grønlandsk selvstændighedsaktivist til kilde om danske koloniforhold... #dkpol #dkmedier https://t.co/JV0Pc70rnf

  • 08:16

    Lars Andersen (@LarsAnd22738296)

    @PerClausen3 @BrianMork Det var dog en usmagelig kommentar… #dkpol #dkmedier

  • 07:28

    (@JesPerfekt)

    "AV, FOR SATAN!" Vi har misforstået begrebet satanisme. Jo, vi kender alt til gyserfilmenes sorte stearinlys, sorte kutter og omvendte kors. Men Bibelen beskriver noget langt mere jordnært – og langt mere urovækkende. 👉 LÆS, LYT & SE min substack-artikel her: https://t.co/dcwFQUiHIJ I weekendens long-read essay, som du selvfølgelig også kan lytte, forsøger jeg at besvare nogle spørgsmål, jeg længe har tumlet med: • Hvornår er noget egentlig satanisk i bibelsk forstand? • Hvorfor kalder Jesus Satan "løgnens fader"? • Hvad har groomingbander, moralsk relativisme og frygten for at dømme med emnet at gøre? • Hvorfor advarer Bibelen mere mod løgn, selvophøjelse og ødelæggelse af mennesker end mod pentagrammer og gyserfilmsæstetik? Jeg gennemgår fem bibelske kendetegn på det sataniske, kobler med konkrete nutidige eksempler og argumenterer for, at vores største problem i disse år måske ikke er, at vi ser ondskab overalt – men at vi ofte ikke længere er i stand til at genkende den. 👉 Hvis emnet vækker din nysgerrighed, kan du læse essayet her: https://t.co/dcwFQUiHIJ @folketinget @SFpolitik @Enhedslisten @pelledragsted @alternativet_ @AlternativeUnge @ullaterkelsen1 @stinuslindgreen @Statsmin @Spolitik @AlexVanopslagh @LiberalAlliance @JuulMona @KonservativeDK @stojberg @partietDD @DanskDf1995 @radikale @moderaterne_dk @NielsPhilip1 @hansersej @ALangballe @erik_holstein @Winther12 @TomJensen1966 @JensenChrje @CCordsen @SMSerup @lassetv2 @Peter_Mogensen @KristiansenMk @helleib @CorduaJarl @metteoestergard #dkpol @ElisabetSvane #dkmedier

  • 07:23

    Jesper Pedersen (@mandivalby)

    RT @N_Granell (Nickolei Granell): Kan det blive mere komisk ? Ironien er krystalklar: Mette Frederiksen har været statsminister i syv år, men får det til at lyde, som om det er @MrMesserschmidt der har haft ansvaret hele tiden og er den, der har løjet og svigtet danskerne. Klassisk politisk jiu-jitsu: Når oppositionen peger på regeringens egne løftebrud, vender hun det om og kalder ham løgneren, som om han havde bokset i ringen, mens hun bare stod på sidelinjen. Mette Frederiksen har siddet som statsminister i snart syv år, men i onsdagens udvidede spørgetime får hun det pludselig til at lyde, som om det er Morten Messerschmidt, der har haft ansvaret for udlændingepolitikken hele vejen igennem, og at han er den store løgner, der har svigtet danskerne igen og igen. Når Messerschmidt hamrer på alle de konkrete løfter fra Socialdemokraternes eget program (loft over ikke-vestlig indvandring, max 30 % muslimer i skoleklasser, stop for religiøse hensyn osv.), som ikke er blevet leveret, så vender Mette det om og siger: “Den eneste, der lyver her, er hr. Morten Messerschmidt. Og sådan har det i øvrigt været længe.” Som om han har været den, der sad med magten og ikke holdt sine (eller andres) løfter de sidste syv år. Det er jo næsten som at beskylde en tilskuer for at have tabt kampen, mens man selv har bokset i ringen hele tiden. Samtidig fremhæver hun, at politikken under hende har været strammere end dengang DF støttede borgerlige regeringer, og at der er historisk få asylansøgere osv. Så mangler vi bare at hun næste gang siger noget i retning af “Morten har haft syv år til at rette op på det, han selv var med til at ødelægge”. Så er vi helt ude i det absurde. 😅 #dkpol #dkmedier