X hashtag analyse
332 tweets det sidste døgn fra 136 personer
Relaterede tags: #dkmedier #remigration #DKpol #dkbiz
#dkpol sidste 24 timer
#dkpol seneste måned
Mest aktive brugere
-
1
CuiqueRuneOrder (@CuiqueRuneOrder)
24 tweets
-
2
Peter Rasmussen (@PeterRa58783464)
11 tweets
-
3
polnyt.dk - borgerlig borgerjournalistik og satire (@polnytdk)
10 tweets
-
4
Farmand (@Farmand14)
7 tweets
-
5
Michael K. Petersen 🇩🇰 🇬🇱 (@M_K_Petersen)
6 tweets
Seneste tweets
-
CuiqueRuneOrder (@CuiqueRuneOrder)
Hun fortæller hvordan de i frankrig prøvet på at tvinge hende til islam som 13 årige i skolerne og til at gå med slår, hun var misbrugt osv for ikke at gøre det #dkpol #dkmedier remigration er løsningen! QT @CristeraAbigail (Abby ♱🇻🇦) À 13 ans, au collège, ils ont voulu me forcer à me convertir à l’islam et porter le voile. J’ai vécu l’enfer. Je témoigne. Assez de l’islamisme dans nos écoles. Nous chasserons ces barbares ! CHRIST EST ROI ✝️ https://t.co/CRAI50XIqo
-
CuiqueRuneOrder (@CuiqueRuneOrder)
Remigration is the solution! Send all the MENAP+ back #dkpol #dkmedier QT @Ligne__Droite (Ligne Droite • La matinale de RC) 🔴📣 [EN DIRECT] « La racaille en prison, ni oubli, ni pardon ! », scandent les manifestants lors du rassemblement organisé en ce moment à Narbonne en hommage à Louis. 💥 Plus de 1 000 personnes défilent dans les rues de Narbonne pour rendre hommage à Louis et demander justice pour cette nouvelle jeune victime, confiée à l’ASE, lâchement assassinée par des barbares, et que l’État a, une nouvelle fois, failli à protéger.
-
Eva Terndrup (@evat1308)
RT @LindaGreenty (Linda Greenty): Tænk engang, at danskere ikke længere tør færdes i egen by efter invasionen af ghettoindvandrere og deres hærgen. Det blevet normalen. #dkpol https://t.co/EP4RU0SvnD
-
Eva Terndrup (@evat1308)
RT @KatrineDaugaard (Katrine Daugaard): Skat har nu fået aflyst en ølfestival på et bryggeri. Hvorfor? Fordi de frygter, at 300 voksne mennesker går amok med sugerør og drikker direkte af 250-liters fade med ikke-afgiftsbelagt øl. Det er ikke satire. Det er Skattestyrelsen. Tænk at vi har bygget et system, hvor myndighederne blander sig i en ølfestival, fordi de forestiller sig gæster ligge under tankene og tappe sort øl i munden. Det er jo vanvid. Borgerne er ikke kriminelle, fordi de går til ølsmagning. Skat burde prøve at finde den sunde fornuft frem. Den må stå på et lager et sted. #dkpol
-
Martin Thiemer Thrane II 👑🥛🍄 (@ThiemerTalks)
RT @Henriksen_M_ (Martin Henriksen - The Dane ✝️🇩🇰😎): Efter det muslimske optog på Nørrebro står en ting klart: Ingen af partierne vil gøre noget udover at fortælle omverden hvormeget de politisk går op i ligestilling, fordi kvinderne gik bagerst. Kan nogen forklare mig hvad vi skal bruge den melding til? #dkpol #reddanmark