t #dkpol sidste 24 timer

t #dkpol seneste måned

t Mest aktive brugere

t Seneste tweets

  • 08:20

    Nicolas S. Nielsen (@nsnielsen)

    Midt under valgkampen tikkede et ultimatum ind i Justitsministeriet: Få står på Københavns Lufthavn, ellers rykker SAS fly til Stockholm. #dkpol #dkbiz https://t.co/QxoabHNP3B

  • 07:59

    Carsten Suhr (@CarstenSuhr)

    RT @nymann76 (Nymann76): “Tangeværket skal lukkes, Tange Sø skal fjernes og Gudenå genskabes. Det mener enigt politisk udvalg i Randers Kommune” 💚✌️#vildgudenå #dknatur #dkpol #dkgreen https://t.co/29nT7DPrH2

  • 07:42

    Peter Rasmussen (@PeterRa58783464)

    "Jeg er træt af at Dansk Folkeparti gør indvandrere til syndebukke. Virkeligheden er langt mere kompliceret" @poderem_emilie. Virkeligheden: #dkpol https://t.co/wKRlvbINCB QT @poderem_emilie (Emilie) Hun er ikke den eneste. Her er nogle af grundene til, at jeg er træt af DF: Jeg er træt af, at partiet alt for ofte gør indvandrere og muslimer til syndebukke for problemer, der er langt mere komplekse. Jeg er træt af, at de bruger enorme mængder energi på kulturkrige, mens sundhedsvæsenet, psykiatrien og andre velfærdsproblemer kommer i baggrunden. Jeg er træt af, at partiet virker mere optaget af at skabe forargelse end af at finde løsninger. Jeg er træt af, at mennesker alt for ofte reduceres til deres religion, kultur eller oprindelsesland i stedet for at blive vurderet som individer. Jeg er træt af, at "krænkelseshysteri", woke og identitetspolitik fremstilles som nogle af Danmarks største problemer, mens mere presserende udfordringer fylder mindre. Jeg er træt af, at partiet efter min mening lever af at fortælle folk, hvad de skal være vrede over, frem for hvad de kan håbe på. Jeg er træt af, at debatten alt for ofte handler om frygt for forandring og "de andre" i stedet for om, hvordan vi skaber et bedre samfund for alle. Man behøver ikke være enig med mig. Men jeg savner en politik, der samler mennesker, fokuserer på løsninger og tager fat på de udfordringer, der faktisk påvirker danskernes hverdag.

  • 07:38

    @Benemerson (@Benemerson11067)

    RT @mrssmoketoomuch (Nancy Smoketoomuch): Der er ret oplagt bare at tage afstand og fordømme kast med maling som vold. Men det giver nok ikke nogen likes fra det gode selskab, som f.eks. den verdenskendte multikunstner *host* lektor ved institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab, Naja Dyrendom Gravgaard. #dkpol

  • 07:31

    dk snufkin (@DkSnufkin)

    @frihedsbrevet Dette var hendes forslag under valgkampen i efteråret. Gæt engang hvem som også har klør fem med i langelinje højhuset, giftgrund fælledby og udlednings station lynetteholm. Jep. Til tider kan man undres over hvem der ejer hvem #kbhpol #dkpol https://t.co/aOAKNzfF16