Du skal godkende brugen af cookies i kategorien Præferencer, for at kunne logge på Overskrift.
Farmand (@Farmand14)
Statsstyret (@Statsstyret)
Steffen Sørensen (@SteffenSrensen5)
Bent Preben Nielsen (@bentpn)
𝔣𝔯𝔢𝔶𝔯 (@mosskov)
Bent Preben Nielsen (@bentpn)
09:31
RT @Statsstyret (Statsstyret): Der er ikke noget som lidt nepotisme, når man skal have en topstilling i det offentlige 🤮 #dkpol #dkmedier #klovnestat
Farmand (@Farmand14)
08:38
RT @Statsstyret (Statsstyret): Er det ikke bare dejligt at vide, at når du får en parkeringsbøde, så er det fordi kommunen hader at du har haft penge nok til at købe en bil? #dkpol #dkmedier #klovnestat #parkering
𝔣𝔯𝔢𝔶𝔯 (@mosskov)
07:46
RT @Statsstyret (Statsstyret): Er det ikke bare dejligt at vide, at når du får en parkeringsbøde, så er det fordi kommunen hader at du har haft penge nok til at købe en bil? #dkpol #dkmedier #klovnestat #parkering
Statsstyret (@Statsstyret)
07:44
Er det ikke bare dejligt at vide, at når du får en parkeringsbøde, så er det fordi kommunen hader at du har haft penge nok til at købe en bil? #dkpol #dkmedier #klovnestat #parkering QT @Statsstyret (Statsstyret) BREAKING: Interne dokumenter fra Region Hovedstaden, viser hvordan kommunerne udnytter parkeringsreglerne til at terrorisere borgerne, så de kan tvinge dem over på offentlig transport. I det famøse udkast fra Region Hovedstaden, som jeg har indhentet gennem aktindsigt hos Køge Kommune, kan vi således se hvordan embedsmænd i Region H opfordrer kommunerne til at "begrænse parkeringsmulighederne – og dermed gøre andre transportformer mere attraktive end bil". De beskriver også hvordan kommunerne kan "indføre betalingsparkering, tidsbegrænset parkering, øremærkning af p-pladser til delebiler, og begrænse udbuddet af parkering", samt "nedsætte parkeringsnormen i boligområder og/eller hæve prisen for beboerlicens til parkering." Formålet er meget simpelt at terrorisere borgerne, så de tvinges til at gå over til offentlig transport eller bruge cyklen. Denne terrorisering af borgerne beskrives som "Transformativt potentiale", hvor "borgernes adfærd ændres via strukturelle tiltag". Hertil beskrives to eksempler, hvor man har gjort netop dette. Den ene er en case fra Ghent i Belgien, imens den anden Ørestaden i Danmark. I Ørestaden har man således halveret muligheden for parkering og skruet helt op for prisen på parkering, så man kunne tvinge folk væk fra ejerskab af en bil og få dem over på offentlig transport. Det samme gjorde man i Ghent, hvor man fordoblede prisen på parkering og sænkede hastigheden til 30 km/t. Det er ca. lige så banastat som det kan blive. #dkpol #dkmedier #klimascam #afsløring #bananstat
Farmand (@Farmand14)
19:48
RT @Statsstyret (Statsstyret): Er det ikke vildt, at DR's bestyrelse havde muligheden for at rette op på DR, men i stedet valget endnu en korrupt retard fra den politiske klasse 🤮 #dkpol #dkmedier #klovnestat https://t.co/dXdB32iiKE